ALUMNE DE MECANITZACIÓ DEL NOSTRE INSTITUT GUANYA EL SEGON PREMI DEL 46è PREMI DAVID

En nom de l’Institut Manolo Hugué i de l’equip docent de FP-Fabricació Mecànica, és un plaer poder-vos comunicar que l’Associació Patronal del Centre Metal.lúrgic amb seu a Sabadell ha atorgat el 2n premi de Grau Superior amb una assignació de 1000€  corresponent al 46è Premi David, a l’alumne Roger Fatjó Santana, (2019-2020) del CFGS  en Programació de la Producció en Fabricació Mecànica-Motlles i Matrius.
Iniciatives com les que impulsa el Centre Metal·lúrgic posen en valor la feina ben feta dels nostres docents i del nostre alumnat i al mateix temps emfatitzen la importància que té la Formació Professional com a eix vertebrador socioeconòmic del nostre país. Complicitats com aquestes entre el sector empresarial i el Departament d’Educació són cabdals per a impulsar sinergies que ajudin a millorar les oportunitats de treball  del nostre jovent.