Agraïment del Manolo Hugué als alumnes participants en el CatSkills 2023

Volem agrair-vos la vostra participació en l’edició del campionat de fresadora CNC CatSkills 2023. Al món de l’esport de competició s’acostuma a dir que mai es perd, que o es guanya o s’aprèn. Vosaltres heu demostrat compromís, constància i moltes ganes d’aprendre, qualitats que de ben segur us seran molt útils al llarg de la vostra carrera professional que tot just comença.

No cal estar tristos: hem quedat 2ns de Catalunya!. No és poca cosa. A més, ha anat de molt poc. I contra un competidor que jugava a casa i que ja estava familiaritzat amb les màquines i la manera de treballar. L’INS Manolo Hugué està molt orgullós dels seus representants: Emma Torres –futura competidora- Jordi Potrony –sempre a punt per sumar quan se’t necessitava- i especialment tu Aleix Moreno.

Aquesta aventura del CatSkills va començar fa 3 anys amb tu i cada any t’has esforçat per anar-te superant fins a convertir-te en un dels millors fresadors joves de Catalunya. De veritat, enhorabona a tots i totes.

Jose Carrasco
Amador González