57 alumnes de l’etapa de l’ESO participen al V Concurs de Lectura en Veu Alta Manolo Hugué.

logo gv

El Departament de Llengua i Literatura Catalanes de l’Institut Manolo Hugué organitza des del curs 2010-11 el Concurs de Lectura en Veu Alta.
La tria dels candidats que representaran aquest any el nostre Institut al XI Certamen Nacional de Lectura en Veu alta el dia 18 de març va ser realment molt difícil.
Molts alumnes havien preparat amb moltes ganes el concurs i el jurat va tenir molta feina a l’hora de decidir-se.  Per aquest motiu volem felicitar a tots els lectors i lectores i animar-los a seguir gaudint de la lectura.

En aquest document podeu veure els candidats de les dues categories