19a EDICIÓ CAMPUS ÍTACA. UAB

Un any més i des de fa ja un grapat d’anys,alumnes del Manolo participen al Campus Ítaca!

Després d’una malaurada i llarga pandèmia, enguany s’ha pogut tornar a fer la que ha estat la19a cloenda del Campus Ítaca…

Campus Ítaca UAB

El Campus Ítaca és un programa socioeducatiu de la Universitat Autònoma de Barcelona, i patrocinat pel Banc Santander, dirigit a estudiants de secundària. Consisteix en una estada al campus durant els mesos de juny i juliol, organitzada en dos torns de set dies cadascun. L’alumnat fa una sèrie d’activitats pedagògiques i lúdiques que tenen com a objectiu incentivar-los a continuar la seva formació un cop finalitzada l’etapa obligatòria.

Aquest campus  ha permès que alguns alumnes  de 3r ESO del Manolo Hugué hagin gaudit d’una beca durant la primera setmana del Campus.

Aquesta beca els ha apropat a la realitat del Campus de Bellaterra des d’una vessant lúdica i educativa.

L’objectiu es donar a coneixer de prop a aquests nois i noies, que és i que si fa a les diferents facultats d’aquesta universitat i fomentar alhora el seu neguit per a seguir estudiant un cop acabada l’ESO i Batxillerat.

El campus vol ser un espai de convivència entre alumnat d’entorns socials diversos, on s’utilitza el català com a llengua de comunicació

El Campus Ítaca pretén doncs, estimular a aquests nois i noies a continuar perseverant en l’esforç per poder ser els futurs universitaris i universitàries del nostre país.