ELS ALUMNES DEL MANOLO HUGUÉ PARTICIPEN AL XII CERTAMEN NACIONAL DE LECTURA EN VEU ALTA PER SISÈ ANY CONSECUTIU

ff El passat dimecres 13 d’abril es va celebrar al Teatre el Patronat de La Garriga els quarts de final del XII Certamen de Lectura en Veu Alta. Va ser un acte molt emocionant, educatiu i divertit. En total van participar 52 alumnes de 19 centres de Primària i Secundària de la nostra zona. A més, van assistir alumnes, mestres i familiars acompanyants.

Us oferim una petità crònica i unes imatges de l’acte:

AL NIVELL
Els nostres representants al Dotzè Certamen de Lectura en Veu Alta van fer una molt bona actuació: no van demostrar nervis que entorpissin la lectura i se’ls veia ben preparats. Estaven al nivell.

Abans d’entrar al Teatre Municipal de la Garriga, seu del certamen, la Marta feia exercicis de respiració i assajava davant del seu pare, que havia vingut a acompanyar-la. Per la seva banda, la Laia, el Guillem i l’Abril es miraven amb complicitat i somreien per donar-se coratge sota l’atenta mirada de la mare del Guillem, que els animava.

Un cop dins la sala , tots quatre seien en els llocs d’honor destinats als alumnes que els diferents instituts de la comarca havien seleccionat d’entre un munt d’altres bons lectors.

Bé que podrien haver guanyat… S’ho mereixien. Això dels concursos, ja se sap!

Gemma Navarro

Podeu veure més imatges de l’acte en aquest enllaç al blog del CRP Vallès Oriental IV.