VISITA AL MUSEU BLAU

Els dies 2 i 10 de març, els alumnes de Biologia i Geologia de 4t d’ESO del Manolo, han visitat el Museu Blau de Barcelona, un espai on es recullen les antigues col·leccions dels museus naturals clàssics de Barcelona: botànic, zoològic i geològic, però amb una posada en escena molt més moderna i en un edifici ben especial.

A l’entrada sobre una gran pantalla es projecta el big bang, la formació de les galàxies i del nostre sistema solar i ja en el nostre planeta, la separació dels continents al llarg de les eres geològiques. Des d’aquesta pantalla es segueix un recorregut pels diferents períodes geològics que es reprodueixen a les diferents seccions i amb els expositors on es donen més detalls de cada època. Sobre la visita els alumnes han respòs un qüestionari i han identificat imatges de l’exposició.

A la zona temporal hem visitat l’exposició de National Geographic sobre l’Spinosaure, maqueta (reduïda!), que podeu veure a la foto.