V PREMIS MANOLO HUGUÉ

Avui 28 de maig del 2018 ens retrobem de nou a la Sala Noble de Can Rius per a commemorar els 5ès premis Manolo Hugué a l’excel.lència, esforç i convivència. També tenim, una menció especial per una de les nostres alumnes de primer d’ESO, per haver obtingut un diploma de menció honorífica a les Proves Cangur

Si us hi heu fixat, ja fa dies que una pancarta anuncia que l’any  vinent celebrarem el trentè aniversari de l’Institut Manolo Hugué.

Durant aquestes tres dècades, no hem deixat de compartir experiències inoblidables amb un grapat de nois i noies del nostre territori. Amb aquesta cinquena edició dels premis volem expressar el nostre desig de continuar compartint per molts més anys  aquesta experiència gratificant, que és l’ensenyament amb tots vosaltres.

Pels professors i professores del Manolo Hugué més que celebrar el repartiment d’uns premis, és un agraïment i un reconeixement a la feina ben feta des de l’àmbit familiar. Les famílies sou els pilars fonamentals en els quals els alumnes s’eduquen de manera tranversal en els diferents àmbits de la seva vida.

Per al claustre de l’Institut Manolo Hugué és primordial el valor de l’excel.lència, l’esforç i la convivència dins de l’àmbit educatiu.

Aquests valors, juntament amb l’afany de superació i l’esperit de col.laboració que aquests joves calderins i calderines tenen envers els seus companys, els converteix en un exemple, un referent, per a la resta d’alumnes del nostre centre educatiu i un referent pel bon funcionament del centre.

Al llarg d’aquestes 5 edicions han estat molts els alumnes proposats. Malauradament els premis i els trofeus, com en diferents disciplines esportives, solen recollir-los els millors entre els millors. Però això,  lluny d’amoïnar-nos ens satisfà, doncs vol dir que el nivell d’excel·lència, esforç i convivència del Manolo, és molt i molt elevat entre el nostre jovent. Un jovent, que malgrat no haver assolit cap premi són també, amb la seva presència i la seva empenta diària, el motor que ens ajuda a avançar cap al futur, des de la nostra tasca educativa, … amb il·lusió.

Caldes de Montbui 28 de maig del 2018