RESULTATS DE LA PROVA CANGUR 2019

CANGURITZAT!!!

RESULTATS  DE LA PROVA CANGUR 2019

El dijous 21 de març de 2019 es va dur a terme la prova Cangur de matemàtiques.
El nostre institut Manolo Hugué va participar en aquesta jornada matemàtica en tots els nivells de l ‘ESO i Batxillerat.
La prova – que té diferents nivells segons l’edat dels participants – consisteix en la resolució de 30 reptes matemàtics de dificultat creixent  sense la utilització de la calculadora. La seva duració és de 5 quarts d’hora.

El passat mes de maig van sortir publicats els resultats de la prova Cangur a nivell de tota Catalunya.
Hem de dir que aquest curs tenim bastants alumnes tan a nivell de l’ESO com de Batxillerat que han obtingut molt bons resultats , ocupant posicions entre el  5% i el 10% i que han participat gairebé 100.000 alumnes a nivell de tota Catalunya .

Volem felicitar a tots els alumnes participants i animar-los a que continuïn participant en el Cangur 2020 i gaudir de les matemàtiques d’una manera diferent.

Departament de Matemàtiques  de l’INS Manolo Hugué