Projecte “Ajuda’t” un dels finalistes al Challenge 23 by Educaixa

Aquest curs l’alumnat que cursa la matèria d’emprenedoria a 4t d’ESO i projecte empresarial a 1r de batxillerat han participat al Challenge 23 by EduCaixa.

The Challenge by EduCaixa és una oportunitat per impulsar el talent i convertir l’alumnat en worldshakers: joves compromesos amb els reptes del segle XXI.

Hem  muntat equips amb ganes de contribuir al canvi, motivant-los a treballar en projectes alineats amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) per presentar-los a The Challenge. Així, hem portat l’aprenentatge de l’alumnat més enllà de l’aula, animant-los a desenvolupar iniciatives pròpies i a compartir-les amb la seva comunitat.

Després d’un intens treball a les aules, un dels projectes de 4t d’ESO “Ajuda’t” (cliqueu enllaç per saber-ne més), de l’equip format per la Carla, Eva, Júlia i Queralt, ha estat seleccionat per participar amb els 100 projectes premiats que podran reunir-se tots junts al Campus a Barcelona. Durant 4 dies, (3, 4, 5 i 6 de maig de 2023), crearan aliances entre ells, rebran el consell dels EduCoaches, podran millorar els seus projectes i presentar-los davant del jurat. Una oportunitat única per desenvolupar els projectes que han portat a The Challenge by EduCaixa ’23.

Mireu la noticia publicada a Ràdio Caldes

Podeu veure els 100 equips finalistes aquest clicant l’enllaç

L’enhorabona a la Carla, Eva, Júlia i Queralt i us desitgem molta sort a la fase final. Esperem que arribeu a ser un dels equips finalistes que viatjaran fins als Estats Units per rebre orientació i consells de referents professionals i innovadors.

A més, tots els participants al Campus tenen l’oportunitat de presentar les seves idees a la incubadora NEXT, on podran portar els seus projectes més enllà i desenvolupar-los en el món real.

Sens dubte una oportunitat única!