Conferència d’emprenedoria – David Gorgues, Director General & CEO – TotalWinePack

Conferència d’emprenedoria

24 d’abril 2017 Sala Joan Coromines de l’INS Manolo Hugué

Hi assistim amb els alumnes d’economia de 4t d’ESO a les 10h i amb els de 1r de batxillerat a les 11:30h

David Gorgues, Director General & CEO – TotalWinePack,  és el pare d’una alumna de 1r d’ESO de l’institut, ens ha acompanyat avui per explicar la seva experiència en el món de l’emprenedoria.

David Gorgues

Ens ha explicat les característiques personals que ha de tenir un emprenedor com ara tenir coneixements del sector al que vols emprendre, una idea molt clara del què vols engegar, ganes i il·lusió per tirar-ho endavant, envoltar-te de les persones o empreses que t’han d’ajudar a fer realitat el teu somni, ser competitiu en el sentit de lluitar per al què et proposis, saber trobar finançament i clients entre d’altres.

A través de la seva experiència els alumnes han pogut conèixer de primera mà les dificultats i les satisfacccions que et pots trobar en aquest món tant apassionant de l’emprenedoria.

La seva idea va consistir en idear un packaging per al transport d’ampolles de vidre i així evitar que es trenquin durant aquest transport.

La seva visió de futur és internazionalitzar-se i que la seva marca TWP es converteixi en el genèric per al transport d’ampolles de vidre amb seguretat.

Podeu consultar l’espai web per veure el resultat de la seva idea de negoci feta realitat: http://totalwinepack.com/

Si teniu interès per saber-ne més podeu clicar l’enllaç amb una Entrevista en exclusiva a David Gorgues: Director General & CEO de TotalWinePack

http://totalwinepack.com/entrevista-a-david-gorgues-totalwinepack/

L’acompanyava Jose Molina, Director de Contenidos y Redes Sociales en Blixt™ ➤ Marketing de Contenidos, Social Media y Contenido Audiovisual.

José MolinaEll es defineix en el seu linkedin com:

“Siempre vinculado a las nuevas tecnologías y nuevas formas de comunicación me apasiona la fotografía, el social media y el marketing online.

En Blixt™ ayudo a negocios que, preocupados por su presencia en internet, necesitan conectar con sus clientes ideales.

Conozco el poder de las palabras y como aplicarlas para diferenciarte de tu competencia y conseguir más ventas. ¿No tienes esa “gracia” ni tiempo para escribir contenido de calidad e interesante para tu blog y redes sociales? ¿Necesitas renovar los textos de tu web para que sean más persuasivos y te ayuden a conectar con tus clientes potenciales? Pues sin duda te voy a ser de gran ayuda.

También estudié cocina en el Centro Superior de Hostelería y Turismo de Valencia y he trabajado con cocineros como Quique Dacosta, Jorge Bretón o Edward Phillips Blanco. Intento integrar la creatividad y el trabajo duro propio de la alta cocina en mi día a día.”