Concurs Fotografia Matemàtica

Concurs de fotografia matemàtica 2020
Una de les activitats que els alumnes de l’ESO de l’institut Manolo Hugué han fet durant el temps del confinament ha estat fotografiar els aspectes matemàtics que veuen en la realitat que els envolta.
Cada fotografia ha de tenir un títol que faci referència al contingut matemàtic de l’obra, amb gràcia i originalitat, tal com diuen les bases del concurs de fotografia matemàtica organitzat per l’ABEAM, en el que el nostre centre participa en dues categories.
Us presentem les 4 fotografies guanyadores de cada nivell que sòn:
1r ESO: Dos amors que mai es trobaran  Sara Rodríguez 1r B
2n ESO: Paral·leles literàries  Manel Rich 2n B
3r ESO: Tales en confinament  Pol Romera  3r C
4t ESO: Sumatori de raïm Marta Bonet  4t A

Les fotografies de la Sara i la Marta han estat escollides per representar al nostre centre en el concurs de l’ABEAM.

Si voleu saber més coses sobre la fotografia matemàtica, cliqueu en el següent enllaç  https://fotografiamatematica.cat/category/fotografies-matematiques/