Booktúbers des del confinament

Tenim novetats!

Com que aquests dies tenim temps, podem llegir. I això els nostres alumnes ho saben i ens envien les recomanacions d’alguns llibres que llegeixen. No ens enganyem, és una de les tasques que fem al 3r trimestre des de la matèria de català.

I com ho fem? El llibre recomanat el tria el propi alumne (en aquest cas, un dels que tenia per casa, ja que no podia anar a la biblioteca a buscar-ne ni a la llibreria a comprar-ne). Per recomanar-lo, s’ha plantejat 3 preguntes:

• per què el vull recomanar?
  • què n’explicaré sense explicar-ne el final?
  • com ha de ser l’escenari perquè el vulguin llegir?
En fa el guió i enregistra la recomanació.
Ah! I el professorat no els parlem de programes, ni apps, ni res tecnològic. Ells són seguidors de diferents youtubers i fan l’enregistrament tan bé com saben.

Recomanacions

Si encara no l’heu llegit, mireu la Laia i correreu a buscar Camins de llibertat per començar-ne la lectura:

Heu llegit Ciutats de paper? Aquí ens el recomana la Laura:

I L’últim vampir, segur que el vau llegir fa temps, però aquí en podeu veure la recomanació que ens en fa en Nilo:

After, ens el recomana la Dúnia:

El príncep de la boira, recomanat per l’Aina:

Missió futur, recomanat per l’Esther:

On ets Ahmed?, recomanat per l’Oriol: