ALUMNES D’ESO DEL MANOLO FAN TALLERS A LES ESCOLES DE PRIMÀRIA

Enmarcat en les diferents activitas commemoratives de la Setmana de la Ciència que es duen a terme en el nostre institut, algunes alumnes d’ESO han anat les escoles de primària públiques del poble a realitzar diferents tallers de caire científic. Aquest any s’han fet tallers de fabricació de dentifrici, de fabricació de sabó i de construcció d’un forn solar.

A continuació una petits crònica de com han vist la seva experiència algunes alumnes de 3r d’ESO i un recull de fotografies.

Som unes alumnes de 3r d’ESO que vam anar a ensenyar a les escoles públiques del nostre poble un projecte que vam realitzar a l’assignatura de física i química per la setmana de la ciència. Els hi vam ensenyar: “Com fer una pasta de dents?

Vam anar un dilluns a la tarda al Calderí i al Montbui, després d’assistir a l’institut. Ens vam repartir per les classes i vam començar a explicar la tasca.
Durant la pràctica anàvem distribuint els diferents materials. Amb els colorants anàvem boges, tothom volia fer barrejes i aconseguir un color especial!

Ens ho vam passar molt bé, tant els nens com les alumnes disfressades de professores!

Asha, Júlia, Carla, Júlia i Duna