10 anys de LECTURA EN VEU ALTA

Els aniversaris sempre s’han de celebrar i així ho hem fet amb el desè aniversari del Certamen de Lectura en Veu Alta al nostre institut. I el vam celebrar dimecres. I ho vam fer convidant gent que llegeix: la Núria, directora de la Biblioteca de Caldes; la Sandra, representant del CRP i antiga mestra de l’escola Montbui; el Jaume, director de l’institut; la Laia, regidora de Cultura i la Núria, alcaldessa accidental.

Tot l’acte va anar bé, molt bé diria: l’alumnat va llegir fluïdament -tot i els nervis que van atacar a alguns- i es va comportar força bé -tot i l’estona que van haver d’estar asseguts escoltant els companys. L’acte va seguir l’estructura establerta i finalment el jurat va decidir que els millors lectors havien estat:

Categoria Corsaris: Sara Rodríguez en primer lloc i en segon, Jana Riera.

Categoria Tropa de corsaris: David Serrano, Laia Solaz i Maria Ortiz en primer lloc i en segon, Yannick Garcia, Aina Rodamilans i Arnau Ecke.