PARTICIPACIÓ EN EL 8è FÒRUM DE JOVES TALENTS DE CATALUNYA «ELS RECURSOS DE L’AIGUA»

Aquest estiu dues alumnes del primer de batxillerat científic del Manolo Hugué, han participat en el fòrum de Joves Talents de Berga, organitzat per la UPC: l’Aina Fabregat Personat i l’Abril Juan Meneses. La trobada es troba dins del Projecte STEAM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria, Arts i Matemàtiques) del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. Entre els dies 28 de juny i el dia 1 de juliol, 40 joves de tota Catalunya han treballat de forma teòrica i pràctica el recurs de l’aigua globalment i al territori. Aquestes trobades obren la possibilitat d’incentivar interessos i de establir vincles entre futurs professionals en els camps STEAM. El projecte s’emmarca dins de les activitats lligades a l’Escola Verda del centre.