ALBERT SOLEY GUANYA EL PREMI “MILLOR IDEA JOVE” a la 3a Edició PREMIS NIT DE LES IDEES, NIT DE LES EMPRESES

ALBERT SOLEY GUANYA EL PREMI “MILLOR IDEA JOVE” a la 3a Edició PREMIS NIT DE LES IDEES, NIT DE LES EMPRESES

El passat 29 de juny, l’Albert Soley, alumne de 2n de Batxillerat ha guanyat el premi a la “Millor idea jove” corresponent a la 3a edició dels Premis Nit de les Idees, Nit de les Empreses, organitzat per l’Ajuntament de Caldes de Montbui.

En aquesta 3a edició de la Nit de les idees, nit de les empreses, s’han otorgat premis a les millors idees, projectes i empreses de Caldes de Montbui L’objectiu d’aquests premis és reconèixer la creativitat , la innovació i la iniciativa emprenedora del teixit empresarial calderí.

La Millor idea jove, premi dotat amb un xec regal per una tauleta tàctil d’última generació, va ser per Albert Soley, alumne de 2n de Batxillerat de l’Institut Manolo Hugué i creador de la Help App, una aplicació multiplataforma pensada per agilitzar la comunicació en l’àmbit educatiu i empresarial.

També es va reconèixer amb un diploma el projecte d’Àlex Martínel jove creador de la marca de Roba juvenil XM reforçada pel màrqueting digital.

Us deixem el link de l’ajuntament.