AL TALLER DE MECÀNICA DE L’INSTITUT MANOLO HUGUÉ INCORPOREM NOVA MAQUINÀRIA

Hem incorporat un centre de mecanitzat de control numèric de l’empresa HAAS!!

El passat dimarts dia 9 de febrer, finalment ens va arribar des dels Estats Units aquesta nova màquina.

Amb aquest nou recurs podrem desenvolupar molt millor l’aprenentatge i la preparació del nostre alumnat, fent servir recursos com els que disposen les empreses, i així millorar la seva incorporació al mon laboral.

Aquesta màquina esdevé un recurs indispensable per poder dur a  terme els projectes que es desenvolupen al Grau Superior de Motlles i Matrius. Fins ara fèiem el disseny, els càlculs i ara també els podrem fabricar!!

ENS POSEM EN MODE POWER-ON!!!😁

Agraïm a l’empresa HAAS la seva implicació, als responsables de Servei Territorial i a l’Equip directiu del centre pel seu recolzament.

Moltes gràcies també a tot l’alumnat de 1r de Grau Mitjà, que ens va fer un cop de mà per poder entrar la màquina al taller.