AULA D’ACOLLIDA

BENVINGUTS!!

L’AULA D’ACOLLIDA és l’espai d’acollida dels alumnes nouvinguts de països d’arreu del món. És l’espai d’aprenentatge de la llengua i la cultura del nostre país, Catalunya, i alhora, l’espai de respecte i intercanvi de coneixements de llengües i cultures diverses de la nostra.

Per l’aula d’acollida, aquests darrers cursos, han passat alumnes de XINA, MALI, PAKISTAN, URUGUAY, L’EQUADOR, COLÒMBIA, HONDURES, MARROC, VENEÇUELA.

Els alumnes nouvinguts combinen les hores de llengua i cultura catalanes a l’aula d’acollida, que serveixen per accelerar l’aprenentatge de la llengua,  amb les altres matèries del currículum.

Us convidem a seguir el contingut d’aquest apartat per anar veient els progressos dels estudiants nouvinguts.

Esperem que tingueu tots un bon curs 2023-2024.

Carme Torrents Aubia

Tutora