Els Serveis Educatius del Garraf com cada any han fet la convocatòria a la participació a l’activitat “Fem un conte per Sant Jordi 2021”. Aquest any també l’han obert als alumnes de Batxillerat de Sitges. Enguany ha estat seleccionada l’alumna ANIRA LAPIEZA de 1r Batx A d’Arts Plàstiques i Visuals del nostre Institut Dolors Mallafrè.
Creiem que és molt bona tria: Ni cau en ‘tòpics’ ni decau en un tractament ‘forçat’, al contrari: és una imatge alegre d’optimisme i amistat sense por a la diferència, i plena d’energia positiva!
Els treballs originals els trobareu exposats al vestíbul dels mòduls dels 2ns de Batxillerats, on hem ajuntat els presentats al curs 2020 i aquest 2021 conjuntament: Volem mostrar que Sant Jordi supera als anys pandèmics!
Feu un comentari
Comenceu a escriure i pressioneu la tecla ENTER per cercar