Resum d’activitats

Aquests darrers dies han estat plens d’activitats al centre. Els alumnes de 3r d’ESO se’n vana anar de colònies al Camp d’Aprenentatge del Canigó, l’alumnat de 2n de Batxillerat va visitar els escenaris de la batalla de l’Ebre (activitat organitzada pel Departament de Ciències Socials), l’alumnat de 2n d’ESO va participar en una activitat organitzada pel Departament de Llengües denominada “Colours of India” i, com ja informàvem anteriorment, tots els alumnes d’ESO i 1r de Batxillerat van participar en l’activitat solidària de neteja de platges, conjuntament amb les altres escoles del municipi.

Aquí teniu algunes fotografies…

IMATGE D’UNA ACTIVITAT AL CAMP D’APRENENTATGE DEL CANIGÓ

Exili i resistència: MUME (Museu de l’exili de la Jonquera), Itinerari de l’Exili, Memorial Ribesaltes, La platja d’Argelers, Memorial del Camp d’Argelers, Maternitat d’Elna, Prada del Conflent, Pau Casals, Pompeu Fabra, Sant Miquel de Cuixà, Camp disciplinari de Cotlliure.
IMATGES DE LA SORTIDA ALS ESCENARIS DE LA BATALLA DE L’EBRE

La batalla de l’Ebre va ser un dels episodis més dramàtics i sagnants de la Guerra Civil espanyola. Un any més els alumnes de 2n de batxillerat han passat dos dies a la Terra Alta experimentant en primera persona les penúries viscudes l’any 1938 per un bon grapat de soldats de la seva edat.

THE COLOURS OF INDIA:RANGOLIS

El rangoli és un tipus d’art popular de l’Índia consistent en la creació de dissenys decoratius a terra especialment durant els festivals hindús.

IMATGES DE L’ACTIVITAT SOLIDÀRIA DE NETEJA DE PLATGES, AMB MOTIU DELS EFECTES SOBRE EL LITORAL OCASIONATS PER LA TEMPESTA “GLÒRIA”