PARTICIPEM AL PROGRAMA DE MOBILITAT ERASMUS+ DE LA UNIÓ EUROPEA

Us informem que l’alumnat de 2n d’ESO participarà en un programa Erasmus+, una iniciativa que promou la mobilitat dels estudiants de la Unió Europea mitjançant visites de l’alumnat de les escoles  participants als centres educatius dels països que formen part del projecte de mobilitat.

El programa en què participarà el nostre Institut s’ha de desenvolupar entre el mes d’octubre de 2022 i el mes de maig de 2024. Es denomina “La meta ODS 4.7 o com ensenyar desenvolupament sostenible”, essent la temàtica principal d’aquest la Sostenibilitat i l’Educació Ambiental per fomentar la creació de coneixements, capacitats i actituds en relació al canvi climàtic i ell desenvolupament sostenible entre els nostres alumnes.

Els socis europeus del programa són l’Instituto Comprensivo G. Puecher, un institut del municipi d’Erba, a la regió del Llac Como (Itàlia), el Varvakeio Model Gymnasium  d’Atenes (Grècia) i el Collège Henri Matisse de Niça (regió de Provence, Alpes, Côte d’Azur – França). També hi participa l’IES Juan Antonio Zunzunegui de Portugalete (País Basc).

Durant els cursos 2022-2023 i 2023-2024 es realitzaran les mobilitats previstes al programa, per a les quals el centre ha rebut una assignació de 31996 euros. El programa admet un màxim de 30 mobilitats d’alumnes. Es preveu la participació de 10 alumnes en cadascun dels viatges que es realitzaran als centres educatius socis del programa, per la qual cosa s’han establert criteris de selecció que ja han estan comunicats als alumnes i famílies.

Amb la col·laboració de PCE IBÉRICA S.L. INSTRUMENTACIÓN: https://www.pce-instruments.com/espanol/instrumento-medida/medidor/medidor-de-co2-kat_72339.htm