L’HIVERNACLE DEL CENTRE PREN VIDA

Els alumnes de 2ESOD, guiats per la seva professora de Tecnologia, Laura Garcia, han revifat l’hivernacle del centre. Ara ja produïm pèsols, faves,… com podreu veure en l’àlbum de fotografies que mostra l’evolució d’aquest espai des de l’inici d’una experiència educativa que ha agradat molt a l’alumnat participant.

Un petit pas perquè els nostres alumnes coneguin el món de la pagesia, més tenint en compte l’inici del nou Cicle Formatiu de Producció Agroecològica i el PFI d’Auxiliar d’Activitats Agropecuàries el proper curs.

Enhorabona i gràcies per la feina feta!!!.

Fotos hivernacle 2018-2019