Taller de robòtica

En el marc del Programa d’Oportunitats d’Èxit a Favor de l’Alumnat (POEFA), els dies 13 i 15 de desembre es van celebrar jornades de robòtica educativa en les quals han participat els alumnes de 1r d’ESO. L’objectiu dels tallers és introduir-los en el món de la robòtica educativa i fer-los que s’interessin per la informàtica, la programació i la tecnologia.

Amb aquesta activitat finalitza la programació prevista en el programa POEFA, el qual es venia desenvolupant des del mes de setembre de 2020. Esperem poder gaudir-ne en edicions posteriors del programa.