LLIURAMENT DE BUTLLETINS. DOSSIERS DE RECUPERACIÓ D’ESTIU. CURS 2017-2018

Benvolguts alumnes,

El lliurament de butlletins del mes de setembre es realitzarà en les dates i hores següents:

• Alumnat de 4t d’ESO: Dijous, 6 de setembre, a les 08:15 hores.
  • Resta de cursos: Divendres, 7 de setembre, a les 10:45 hores.

DOSSIERS DE SETEMBRE

Podeu accedir als dossiers de recuperació d’estiu clicant l’enllaç adjunt. (Per imprimir correctament un document cal baixar el fitxer corresponent. Si s’imprimeix directament la impressió resultant no és correcta).

ALUMNO.jpeg

Dossiers de recuperació d’estiu

ATENCIÓ!!!: Les proves de recuperació es realitzaran el dilluns, 3 de setembre (A PARTIR DE LES 09:30), i el dimarts, 4 de setembre (A PARTIR DE LES 08:30), segons el calendari adjunt.

El lliurament dels butlletins de setembre es farà el divendres, 7 de setembre, a les 10:45 hores.

NOTA: El dimarts, 4 de setembre, a les 13:30 hores, els alumnes que tinguin suspès el crèdit de síntesi, l’any de lliurar a les 13:30 al despatx de coordinació.