CALENDARI DE LES PROVES DE RECUPERACIÓ FINAL. JUNY 2016. EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA

INFORMACIÓ A LES FAMÍLIESSense títol

S’han programat exàmens de tres matèries cada dia. La durada de les proves és d’una hora i trenta minuts (1h30′). La primera prova es celebra de 08:00 a 09:30, la segona de 10:00 a 11:30 i la tercera de 12:00 a 13:30. Tots els alumnes han d’acudir al centre amb normalitat aquests dies. Es passarà llista. Per als alumnes que ho tenen tot aprovat o que, en un dia concret, només han de fer la primera prova, s’han programat sortides a l’entorn proper del centre, entre les 10:00 i les 13:30 hores. Els altres alumnes estaran fent exàmens o bé a les aules d’estudi disponibles.

baixa