Compra del Netbook ACER TMB118 Curs 2019-2020

De cara al proper curs 2019-2020, el centre recomana que els nous alumnes de 1r d’ESO comprin el model de portàtil ACER TMB118.

acer-travelmate-b118

Com cada any, el procediment per a la seva adquisició és a través de l’empresa FLYTECH.

Com a novetat,  aquest any el pagament es farà via online i la rebuda del portàtil a l’institut, així els passos són:

1. Abans del 31 d’agost, les famílies hauran de fer el pagament de l’ordinador de 299€ a través del portal web de flytech i seguint les instruccions següents us demanaran escollir un codi de de col·legi que és el 008
  2. Dijous 12 de setembre l’institut repartirà els portàtils

Recomanem llegir les condicions generals de venta de Flytech amb ACER on hi ha informació de la garantia.

FLYTECH ofereix a més:

Tant les opcions d’assegurança i garantia com l kit de maleta i ratolí també es pot comprar a la botiga online de FLYTECH

Les famílies poden comprar un altre model de netbook amb la recomanació que es mantinguin les mateixes característiques. No és obligatori comprar l’ordinador a Flytech.

Característiques del netbook

FABRICANT ACER
MODEL Travelmate B118
PROCESSADOR Intel Celeron Quad-Core N4100
MEMÒRIA RAM 4GB DDR4 Baix voltatge
PANTALLA d’11,6” HD IPS
DISC DUR SSD 128GB SATA
Angle d’obertura 180º
COMUNICACIONS Wifi 802.11 ac i RJ45
PORTS 1xUSB 2.0 + 1xUSB 3.0 + HDMI
ALIMENTACIÓ Fins a 13 hores
SISTEMA OPERATIU Windows 10 Pro EDU
PES 1,52 Kg.
PREU IVA INCLOS 299 €

Llistat de programari recomanat que es trobi instal·lat als portàtils (la majoria d’ells venen presinstal·lats amb la compra).