MATRÍCULA BATXILLERAT: Llista definitiva admesos i procés de matriculació.

Llistes definitives alumnat assignat batxillerat

Aquest curs, a causa de les circumstàncies excepcionals viscudes, la matrícula es farà telemàticament.

CALENDARI MATRICULA ALUMNAT BATXILLERAT NOU AL CENTRE: del 8 al 14 de JULIOL 2020 (ambdós inclosos)

Per formalitzar la matrícula haureu d’emplenar el formulari online que trobareu en el següent enllaç. Prèviament us haureu de descarregar els models de la documentació requerida que trobareu a continuació, emplena’ls i en el mateix formulari adjuntar tota la documentació digitalitzada (en format pdf o jpg)

FORMULARI

Matrícula 1r batxillerat (ALUMNAT NOU AL CENTRE)

DOCUMENTACIÓ QUE HEU DE DIGITALITZAR I ADJUNTAR AL FORMULARI:
1- Documentació dades personals:

– Foto actualitzada tipus carnet.

– DNI alumne/ NIE( alumnat estranger)

– TIS (Nº Targeta Identificació Sanitària Seguretat Social de l’alumne/a)

Full d’alèrgies alimentàries o al làtex (només si escau).

– Resguard de sol·licitud del títol de l’ESO. L’alumnat amb titulacions estrangeres ha d’acreditar que ha iniciat el tràmit d’homologació o convalidació amb la presentació del volant d’inscripció condicional vigent. Aquest volant manté la seva vigència únicament durant un curs acadèmic i  la matrícula queda condicionada a la resolució positiva de la sol·licitud d’homologació.

2- Documents del centre:

1- Carta de compromís educatiu

2-  Autorització general sortides 2020_2021

3-  Autorització per sortir del centre a l’hora d’esbarjo

4-  Autorització relativa als alumnes majors de 14 anys i dels professors i personal del centre: ús d’imatges, publicació de dades de caràcter personal i de material que elaboren.

5-  AMPA. (Opcional)

6- Pagament matrícula batxillerat 2020-2021  Feu constar els cognoms i nom de l’alumne/a i el curs al que es matricula en el concepte de Remitent

Tot i que ja heu enviat alguns d’aquests documents per a la preinscripció, és requisit indispensable que ens els torneu a fer arribar per tal de formalitzar la matrícula juntament amb la resta de documentació.

Si voleu posar-vos en contacte amb l’Institut per a qualsevol consulta o dubte, ho podeu fer al telèfon 93 431 70 94 o escriure un correu a contacte

Horari d’atenció telefònica: de dilluns a divendres de 9 h a 13:30 h