ESO: Llistes definitives alumnat assignat ESO i procés de matriculació

Llistes definitives alumnat assignat ESO

Sol·licituds en llista d’espera

MATRICULACIÓ ESO
Del 13 al 17 de juliol (ambdós inclosos)

PRESENTACIÓ SOL·LICITUD TELEMÀTICA

Per formalitzar la matrícula haureu d’emplenar el formulari online que trobareu en el següent enllaç. Prèviament us haureu de descarregar els models de la documentació requerida que trobareu al final, emplena’ls i en el mateix formulari adjuntar tota la documentació digitalitzada (en format pdf o jpg)

MATRICULA ESO 2020-2021

PRESENTACIÓ SOL·LICITUDS PRESENCIALS:

Cal demanar cita prèvia. Podeu fer-ho a l’enllaç :

CITA PRÈVIA

Al motiu/observacions cal que poseu el nom i cognoms del vostre fill/a i el curs al qual es vol fer la matricula.

Quan vingueu al centre:

– Veniu una sola persona per fer la preinscripció. En cap cas ha de venir una persona amb símptomes o que pertanyi a un grup vulnerable.

– Porteu la documentació preparada per poder-la fotocopiar i, si és possible, la sol·licitud emplenada de casa.

– Porteu posada la mascareta i els guants (recomanable).

– Porteu, a ser possible, un bolígraf.

DOCUMENTACIÓ QUE HEU DE DIGITALITZAR I ADJUNTAR AL FORMULARI O PRESENTAR ORIGINAL I FOTOCÒPIA SI FEU MATRICULACIÓ PRESENCIAL
1- Documentació dades personals:

Impres matricula ESO 20_21 ( Només en cas de matriculació presencial).

– Foto de  l’alumne/a actualitzada tipus carnet.

– DNI el resguard (si s’està tramitant) o NIE (per als estrangers) del pare, mare o tutor i de l’alumne/a  (si en té)

TIS (Nº Targeta Identificació Sanitària Seguretat Social de l’alumne/a)

Carnet de vacunacions de l’alumne/a on figurin les dosis de vacunes rebudes amb les dates corresponents. Si no en té s’ha de presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut amb les dosis de vacuna rebudes amb les dates corresponents. Si les nenes o els nens no han estat vacunats per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.

Full d’alèrgies alimentàries o al làtex (només si escau).

Butlletí notes finals/extraordinàries del darrer curs

L’alumnat que no va fer la preinscripció al nostre centre a més a més  ha de presentar l’ original i fotocòpia del llibre de família o partida de naixement pels alumnes estrangers

2- Documents del centre:

1- Carta de compromís educatiu

2-  Autorització general sortides 2020_2021

3.a-Autorització ús de serveis i recursos digitals a Internet per treballar a l’aula i ús d’imatges, publicació de dades de caràcter personal i de material que elaboren. (En el cas que l’alumne/a tingui MENYS de 14 anys)

3.b-  Autorització ús d’imatges, publicació de dades de caràcter personal i de material que elaboren.  (En el cas que l’alumne tingui MÉS de 14 anys)

4-  Soci AMPA. (Opcional)

5- Resguard pagament matricula eso (de quota única per curs). Heu de fer l’ingrés al següent número de compte:ES54 2100 0504 26 0200062112. Feu constar Concepte: Quota / Remitent: 1r Cognom, Nom l’alumne/a/  Referència: Matrícula i  Curs al qual es fa la matricula

Encara que alguns d’aquests documents ja els heu enviat per a la preinscripció és requisit indispensable que ens els torneu a fer arribar per tal de formalitzar la matrícula juntament amb la resta de documentació.

Si voleu posar-vos en contacte amb l’Institut per a qualsevol consulta o dubte, ho podeu fer al telèfon 93 431 70 94 o escriure un correu a contacte

Horari d’atenció telefònica: de dilluns a divendres de 9 h a 13:30 h