Rifa Panera de l’IFE (pro-colònies d’alumnes)

De nou aquest curs l’alumnat de l’IFE marxarà de colònies al mes de maig i, per tal d’ajudar a finançar-les, l’equip docent organitza un sorteig pro-colònies d’una meravellosa panera.

Aquesta consta de:

• Formatge de Can Bordoi,
  • Préssec i figues en almívar,
  • Pinya amb cobertura de xocolata,
  • Suc de raïm de Cal Valls,
  • Suc de mandarina de Cal Valls,
  • Suc de poma de Cal Valls,
  • Torrons CanGraupera,
  • Neules CanGraupera,
  • Borregos de Cardedeu,
  • Carquinyolis de Cardedeu,
  • Panettone,
  • Bombons Ferrero Rocher,
  • Fondue i xocolata,
  • Galetes de xocolata i taronja,
  • Trufes,
  • Figuretes de xocolata,
  • Xoriço i llonganissada ibèrica
  • Patés.

Els números del sorteig tenen un cost de 2 € i els podeu adquirir contactant amb qualsevol alumne o professorat de l’IFE.

El sorteig es realitzarà el dia 15 de desembre i el guanyador/a s’anunciarà a la pàgina web del centre.

Els diners recaptats aniran íntegrament per finançar les colònies dels i les alumnes dels quatre cursos de l’IFE.