Alumnes Pile de 4t a Niort (Nantes)

Dissabte vuit dels nostres alumnes de 4t PILE, van arribar a l’aeroport de Nantes per començar la seva estada d’un mes a Niort. Els alumnes francesos que els acullen durant aquest mes, van anar a buscar-los a l’aeroport. Va ser un dia molt emocionant per tothom! Tots coincideixen en explicar-nos que la trobada va ser molt agradable, i que les famílies franceses són molt amables i acollidores.

Avui ja han començat a estudiar a les aules franceses de l’institut Jean Macé de Niort. Tota una aventura pel nostre alumnat, que ben segur serà molt profitosa. Us desitgem que tingueu molt bona estada!!

Bon séjour!!