MÚSICA 4T: “FAMA”

El dimecres 26 de gener  l’alumnat de quart de la matèria optativa de música va anar al Teatre Apol·lo de Barcelona per gaudir de l’espectacle FAMA. Un musical basat en la pel·lícula homònima de 1980, ideat per David de Silva, amb llibret de José Fernández, música de Steve Margoshes i lletres de Jacques Levy.

Era la segona vegada que aquest musical es  versionava  a Barcelona essent dirigit, en aquesta ocasió, per Guillem Galofré, amb llibret i lletres adaptades per Jordi Arqué, Félix Ortiz i Salvador Tosacano.

La posada en escena i les coreografies de Coco Comín van traslladar el nostre alumnat a la coneguda Escola Superior d’Arts Escèniques de Nova York, al carrer 46, on un grup de joves   enèrgics, carregats de somnis i amb ganes d’aprendre i superar-se, van rebre la notícia d’haver estat admesos a la prestigiosa escola.

Els nostres veterans de l’ESO van viatjar als anys 80 per poder compartir les aventures dels estudiants de l’escola d’art  al llarg dels quatre anys de permanència al centre, submergint-se en un entorn artístic carregat d’aventures en el que sorgiren temes com: l’afrontament de les pors o els triomfs, la lluita i la constància com a motor per assolir uns objectius, els prejudicis racials i sexuals,  així com les conseqüències de l’abús de substàncies a l’etapa de l’adolescència.