LA LLIGA DE DEBAT

“El nostre institut va participar els dies 27 i 28 de gener a la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat, organitzada per la Xarxa Vives d’Universitats a la seu de la UPF (Campus Ciutadella). En aquesta activitat, un equip format per alumnes de primer de batxillerat havia d’argumentar a favor o en contra de la pregunta sotmesa a debat: Cal posar límits a la ciència? Els debats, que incorporaven torns d’argumentació, rèplica i conclusions, van ser molt rics en arguments, i es van viure amb emoció i tensió positiva al llarg dels dos dies. Malgrat que no vam poder classificar-nos a quarts de final, l’Institut de Lliçà va perdre per la mínima i va jugar molt bé en diversos debats. Ja tenim ganes, alumnes i professorat, de repetir l’experiència…”