Ins Lliçà – Let’s Clean Up Europe!

Aquest curs a l’Institut de Lliçà hem participat a la campanya Let’s Clean Up Europe! 2023, aquesta és la X edició i té una gran acollida a Catalunya, amb 540 entitats participant i més de 645 accions a 279 municipis de 41 comarques. Majoritàriament es du a terme entre el 5 i el 7 de maig.

Aquest divendres l’alumnat de 2n ESO ha fet una campanya de neteja a la zona del skate park proper a l’Institut, el pinar de la Riera i el bosc de ca l’Amell, del costat de Santa Justa, i dimecres passat l’alumnat de l’IFE van netejar un tram de la riba del riu Tenes.

Hem recollit uns 56 Kg de deixalles en total:
Divendres s’han recollit 42 Kg de deixalles en total, 25 Kg de vidres, sobretot ampolles senceres o restes, 6 Kg d’envasos de plàstics i llaunes, 3 Kg de paper i cartró i 8 Kg d’altres tipus de residus. I dimecres es van recollit 13,6 Kg.

Hem fet una bona caminada mentres anàvem recollint i fent fotografies amb l’app Litterati per geolocalitzar els residus i després poder treballar amb les dades recollides.

Segur que això servirà per fer-nos més conscients a tots plegats de la importància de no generar tants residus i de llençar-los on toca, respectant el nostre entorn natural.

Moltes gràcies a tots i totes!