Visita al Tibidabo de l’alumnat del batxillerat científic i tecnològic

L’alumnat de física i mecànica de 1r Batxillerat vam gaudir d’un matí al Parc del Tibidabo el passat dijous 25 de novembre. Malauradament, la situació meteorològica no ens va acompanyar i quasi ens anul·la l’excursió. Al final, però, vam poder dur a terme totes les activitats plantejades. Aquestes consistien en l’explicació física del funcionament de les atraccions, un cop resolts els problemes i après el funcionament, podíem pujar. Va ser una manera de treballar la física i la mecànica de manera més dinàmica i interessant respecte altres més clàssiques i potser no tan divertides. Va ser una sortida cultural molt entretinguda i tots els assistents ens ho vam passar molt bé. Per això, volem donar les gràcies als monitors del parc pel tracte que van tenir amb nosaltres i per la seva feina tan ben feta.

Lucas Lorenzo, 1r Batxillerat B