L’alumnat de Comunicació Audiovisual roda un curtmetratge

Aquests dies l’alumnat de 1r de Batxillerat dins la matèria de Comunicació Audiovisual a rodat un curtmetratge sobre la BANCA ARMADA per a l’Organització SETEM, amb l’ajuda del PROJECTE REACCIONA. Aquest curtmetratge vol fer una crítica a les entitats bancàries que inverteixen els nostres diners en armament i donar a conèixer la banca ètica. Gràcies al Projecte Reacciona, hem pogut experimentar totes les fases de creació: preproducció, producció i postproducció. Aquí us deixem unes imatges del rodatge al Casal de Joves de Llavaneres, que ens ha facilitat d’espai.