Jan Martín i el seu equip, imparables en la Minicopa de bàsquet

MINICOPA DE BÀSQUET A ESPANYA
La Minicopa és el torneig més important d’Espanya a nivell de pedrera, és el bressol del bàsquet professional.
El nostre alumne de 2n d’ESO, Jan Martín López, i el seu equip… ho han tornat a aconseguir! Un nou récord!
Els equips participants eren els següents: Madrid, com a últim campió; Màlaga, com a amfitrió del torneig, i els 6 classificats en la prèvia de Tarragona, Barça, La Penya, Manresa, Girona, Saragossa i València.
El Barça, amb unes grans actuacions d’en Jan, va tancar marcador davant de tots els altres clubs. S’aturen els resultats quan hi ha un diferència de més 50 punts entre els equips contrincant. No sol passar mai, però el Barça ho ha fet en 4 partits!
A les semifinals l’equip blaugrana s’enfrontava al Màlaga i els va superar també de 50 punts. I la final va oferir un enfrontament clàssic entre el Barça i el Madrid. Després d’un gran partit els catalans es van proclamar guanyadors!
Moltes felicitats Jan, equip i família!
Institut Llavaneres

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut