Una nova acció amb el Museu-Arxiu

Dissabte 18 de maig, en el marc del Dia Mundial dels Museus, l’Institut de Llavaneres va col·laborar amb el Museu-Arxiu de la població en un acte que tingué lloc al jardí de Can Caralt.

Ashley Martínez, Bertha Haro, Bianca Grossi, Carla Calvo i Marta Giralt van llegir textos representatius dels quadres que el Museu-Arxiu anava exposant al públic assistent.

Per amenitzar la lectura, alumnes de l’Escola Municipal de Música, van interpretar diferents peces adients a les pintures que es presentaven. Alguns d’ells són alumnes o exalumnes de l’Institut: Anna Soler, Bàrbara Jiménez, Cris Aceña, Guillem Coll, Lluís Hernàndez, Martí Sànchez, Martina Peñuela, Nico Baron i Rosa Godàs.

L’activitat, que ja se celebra de forma tradicional, s’organitza des del Departament de Creació artística i Audiovisual per la professora Luci Moro.