BONES FESTES A TOTHOM us desitja INS Llavaneres

L’alumnat de 1r ESO expressa amb aquesta cançó el desig que tothom gaudeixi d’unes bones festes.  Com a conseqüència al covid-19 l’alumnat de 1r no ha pogut cantar dins l’aula, això ha fet que tot l’alumnat hagués d’enregistrar la seva veu des de casa. Una vegada recollits tot els àudios de l’alumnat s’ha mesclat conjuntament amb l’acompanyament de piano que ha interpretat Eduard Bayarri. El resultat és aquest audiovisual breu en què tot l’alumnat de 1r de l’Institut Llavaneres mostra l’institut i els seus millors desitjos. Felicitats per la feina feta per tot l’alumnat de 1r ESO. Ha estat una iniciativa de la matèria de Música.

L’alumnat de francès del curs escolar 2020-21 ha rebut el seu diploma DELF Scolaire B1

Les élèves de français de l’année scolaire 2020-21 ont déjà reçu leur diplôme DELF Scolaire B1 ( Diplôme d’études en langue française).

Marc Alsina, Mar Barrionuevo, Mireia Borrasa, Marina Borrasa, Rafael Bosch, Clara Rabassa, Clara Graupera et Amal Louahidi félicitations à tous pour ce succès!

Nous sommes fiers de vous. Bravo!

———-

L’alumnat… Llegeix més»

Eleccions al Consell Escolar 2021.

Us informem dels representants del nou Consell Escolar 2021 en el nostre centre.

Dates eleccions:
Dilluns 22-11-2021: Sector famílies. Representant: Xavier Cortés Martínez.
Dimarts 23-11-2021: Sector alumnat. Representants: Pol Yi Comas Fortuny i Júlia Peña Peinado.
Dimecres 24-11-2021: Sector professorat. Representants: Enrique Chicote Blanco, Sergi Mis Castell i Luci Moro Rodríguez.
Dimecres 24-11-2021: Sector PAS i PAE: Júlia Capellà Lario.

• A tots els candidats presentats, un fort i inestimable agraïment!
• Continuem treballant plegats pel nostre Institut!!!

Dia internacional de la Música “Santa Cecília” a INS Llavaneres

L’alumnat de 2n ESO expressa amb frases el que els fa sentir la música. Ho mostren en un audiovisual amb imatges de l’institut i la seva interpretació conjunta de percussió corporal. Felicitats per la feina feta a tot l’alumnat de 2n ESO en aquest Dia Internacional de la Música “Santa Cecília”. Ha estat una col·laboració de les matèries de Música i Català.