MOBILITAT A IOANNINA (GRÈCIA)

PROJECTE ERASMUS+ “LANDSCAPE AND SOCIETY”.

KA122: Número de conveni: 2022-1-ES01-KA122-SCH-000076978

Deu alumnes i dues professores de l’institut Les Planes han realitzat la 3ª mobilitat del projecte “Landscape and Society” a Ioannina, Grècia, entre el 9 i el 17 de desembre. Hem treballat conjuntament amb la 2nd High School of Ioannina, l’equip docent de la qual  ens han preparat activitats per conèixer l’institut, la ciutat i la regió.

El nostre alumnat ha tingut l’oportunitat de conèixer nois i noies de França, Itàlia i Grècia i treballar amb ells conjuntament, utilitzant la llengua anglesa com a instrument de comunicació.

Destaquem la visita a Meteora, un conjunt de penyals coronats per monestirs ortodoxos i de l’oracle i el teatre de Dodoni, un dels llocs arqueològics més importants de Grècia.

L’alumnat que ha participat en aquesta 3ª mobilitat és:  Teresa Accensi, Anna Gisbert, Anna Prades, Arnau Fabra, Dídac Múria, Efren Sansano, Fangjun Hu, Nur Arasa, Joana Homedes i Mara Solà , tots ells de 1r de Batxillerat, i les professores acompanyants han estat Vanessa Ruiz i Isabel Cid.

Algunes reflexions dels nostres alumnes:

Arnau Fabra: “Per a mi l’Erasmus+ ha estat una experiència meravellosa on he experimentat molts xocs culturals, a causa de les diferències entre la nostra societat i la seva. A banda he hagut de practicar molt l’anglès, ja que era l’única manera que tenia de comunicar-me amb els companys d’altres països. He creat vincles per sempre i he après moltíssim. A banda, he disfrutat molt en el camí i m’enduc un molt bon record”.

Anna Prades: “Per a mi l’Erasmus+ ha estat una experiència inoblidable. Ho recomanaria moltíssim, ja que he conegut gent increïble d’altres països i he vist les cultures diferents que tenen. Ho repetiria mil milions de vegades més!”

Amb aquesta mobilitat i un cop haguem omplert l’informe final del projecte, donarem per finalitzat el primer projecte Erasmus+ de l’institut, no obstant, a partir de gener ja començarem a desenvolupar el primer any de l’acreditació, amb la col·laboració d’un institut del sud de França i un del  nord-oest   d’Alemanya.