ERASMUS+

Des d’aquest curs 2022-23 l’institut Les Planes participa en un Projecte Europeu Erasmus+ (KA122) que porta per títol: “Landscape and Society”.

Els objectius són:
– reforçar l’educació intercultural
– millorar l’aprenentatge d’idiomes (especialment la comunicació oral)
– utilitzar de manera creativa la tecnologia i els recursos digitals
– prendre consciència de la importància de mantenir l’entorn natural i de treballar conjuntament per a un desenvolupament sostenible.

Per al nostre projecte comptarem amb la col·laboració del Collège Nina Simone de Lille (nord-est de França), del Liceo Scientifico Statale M. Guerresi, de Cittanova (sud-oest d’Itàlia) i de l’institut Prototypo Gel Zosimaias Sholis de Ioannina, al nord-oest de Grècia.

Trenta alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat han estat seleccionats per a realitzar les mobiliats corresponents per al desenvolupament del projecte. La primera sortida es realitzarà a Lille, França, des del 5 fins a l’11 de febrer de 2023.

La gestió i desenvolupament del projecte Erasmus+ es realitza per part d’una comissió de 9 professors i professores de l’institut, els quals tenen diferents especialitats i competències.