Fotocòpies

L’Institut Les Planes ofereix un nou servei de fotocòpies mitjançant el correu electrònic.

Aquest servei va adreçat a:

– Alumnes de 2n de Batxillerat: poden enviar el seu treball de recerca per correu per fer les còpies necessàries sense entregar l’original.Només s’haurà de pagar l’enquadernació.

– Professors que han d’imprimir dossiers per als alumnes: l’arxiu quedarà a l’ordinador de consergeria i s’imprimirà quan l’alumne el vagi a recollir.

– Alumnes que han d’entregar un treball i han tingut problemes tècnics a l’hora d’imprimir. Aquestes còpies s’hauran de pagar.

Funcionament:

– Convertir qualsevol arxiu en PDF. Assegurant-se sempre que la estructura del treball no s’ha modificat al fer la conversió.

– Obrir el correu des d’on s’ha d’enviar l’arxiu.

– Accedir a la icona de correu que es troba a l’esquerra. S’obrirà la finestra per enviar l’arxiu.

– Escriure en “Assumpte” el vostre nom, cognoms i curs (si ets alumne). Indicar el nombre de còpies, si es vol per una cara o dues, grapat, enquadernat,… i adjuntar l’arxiu.