Un Escape-room a 2n ESO

Els passats dies 12 i 13 de juny es va poder veure les creacions de cada aula de 2n d’ESO que van idear, dissenyar i construir un escape-room educatiu. Es va veure els nivells de creativitat i d’enginy de totes les classes , que a més,  van invitar a un grup d’atrevits pares i mares dels mateixos alumnes a sortir del escaperoom tot solucionant els reptes que els proposaven. A més, també professors i altres alumnes  de l’institut van voler participar de l’experiència.

En el següent vídeo, podeu veure detalls de tot plegat.

La proposta va sorgir del grup de treball de professors integrats en la Xarxa de Competències i del Model Competencial Orientadori es pot veure definida en el següent enllaç