Transport escolar

El Consell Comarcal del Pla d’Urgell té encomanada la gestió dels transport escolar. L’alumnat resident a les poblacions adscrites a l’Institut tenen el transport gratuït. La resta d’alumnes poden utilitzar-lo, en cas de places disponibles, a través d’un sistema de tíquets i el transport només té parada davant l’Institut Terres de Ponent.

Com adquirir tíquets en cas que hagi de pagar el transport escolar?

S’ha de fer una transferència bancària de 15€ (un talonari de 20 tíquets a 0,75€) al compte corrent del Consell Comarcal: ES20 2100 0112 6202 0038 6110.  Es poden comprar el nombre de talonaris que la família decideixi. Al concepte s’ha de posar: TRANSPORT ESCOLAR i nom de l’alumne/a. Amb el resguard de l’ingrés cal anar a les oficines del Consell Comarcal a recollir els talonari. L’alumne usuari del servei haurà de facilitar a cada trajecte (anada o tornada) un tíquet a la companyat de l’autocar.

Rutes i horaris curs 2016-17.

transport

Per qualsevol dubte o proposta podeu adreçar-vos al Consell Comarcal (C. Prat de la Riba, 1 Mollerussa) i demanar per la Sra. Mercè Roma. Tel. 973-711313.