RECONEIXEMENT LITERARI

Ahir, 23 de maig, un grup d’alumnat va rebre el reconeixement de finalistes en la XV edició del concurs literari AMICS-FICCIONS. Un concurs que motiva a la creació d’històries i en el qual participen estudiants d’arreu del Països Catalans.

Els nostres alumnes, engrescats per la professora Anna Bosch, han estat seleccionats entre les 5.341 persones que hi han participat. Un gran èxit i una enorme felicitació per a ells i elles. Si voleu tastar les seves històries, les històries que han merescut aquest reconeixement, cliqueu en el enllaços.

• Grup ariadna&Isa format per Ariadna Mestres Aguado i Isabela Potcolina.
  • Grup arnaubalcat format per Arnau Balcells Català.
  • Grup neusgueraulidia format per Neus Mestres Aguado,  Lídia Parra Vilamajó i Guerau Pubill Amorós.

Enhorabona!