NOUS RECONEIXEMENTS A LA TASCA DESENVOLUPADA

Aquest mes de juliol, l’Institut La Serra ha rebut nous reconeixements a la tasca desenvolupava pel professorat i pel seu alumnat. En primer lloc, el passat 20 de juliol, l’alumna Núria Serrano Ribes va rebre la distinció als millors resultats en les proves d’accés a la universitat, per haver obtingut una qualificació superior a 9 en la part comunia de les PAU.

Per altra banda, 20 alumnes del centre, que corresponen al 100% dels presentats, van superar les proves de Francès DELF. El 18 alumnes de 4t d’ESO 18 van superar el B1, i les 2 alumnes de 2n de Batxillerat, el B2. Uns excel·lents resultats de la feina feta per la professora Maria Rulló.

L’enohrabona a tothom,