PODCAST “LES ARRELS DE LA SERRA”: 1. EGIPTE

Un grup d’alumnes de 1r d’ESO de l’institut ha creat un nou pòdcast anomenat «Les arrels de la Serra», una iniciativa que sorgeix des de les assignatures de Ciències Socials i Música i que compta amb la participació de la resta del professorat del centre. L’objectiu és poder gaudir d’un espai de comunicació i difusió on es tractin aquells temes que interessen i preocupen a l’alumnat i que tindrà una periodicitat mensual.

En aquesta primera ocasió, ens presenten el seu primer programa que tracta sobre la civilització egípcia. Hi plasmes la seva curiositat i el seu interès per tot el misteri que envolta la seva cultura i religiositat. A més, hem comptat amb la participació de dos convidats, la Melani Cobacho i en Xisco Garcia, historiadors especialitzats en Egiptologia,  els quals ens han ajudat a apropar-nos encara més a aquest antic poble de l’antiguitat.

Us animem a escoltar-lo en el següent enllaç i a estar atents als següents programes!