Finalistes al Mobile History Maps

El projecte realitzat pels alumnes de 2n d’ESO “Els Misteris del Pla d’Urgell” van ser finalistes dels Student Awards del Mobile_schools amb la categoria del Mobile History Maps, que consisteix en la geolocalització de llocs relacionats amb una temàtica concreta.

El dissabte dia 8 de juny una grup d’alumnes de segons d’ESO, pares i mares i professorat van anar a la Farga de l’Hospitalet de Llobregat on se celebrava el certamen. L’institut va ser seleccionat juntament amb altres 9  centres de tota Catalunya per exposar i explicar el seu projecte al jurat del certamen.  Es va montar un estand on es mostrava les activitats realitzades i una mica “d’atrezzo” decoratiu. Finalment , no vam obtenir el premi al millor projecte, però la bona  feina dels nostres alumnes va ser molt ben valorat pel jurat.

Aquí podeu veure el treball de  la geolocalització dels “Misteris del Pla d’Urgell”

FOTOS AQUÍ