ÈXITS A LA PROVA CANGUR

Sovint circula la brama que les matemàtiques són difícils i desmotivadores. És cert que el llenguatge matemàtic s’allunya del llenguatge amb el qual es comuniquem habitualment però les matemàtiques poden ser divertides i engrescadores.

Per aquest motiu, impulsem que els nostres alumnes es presentin a les competicions matemàtiques Copa Cangur (en grups) i Prova Cangur (individual). Els nostres alumnes han assolit un excel·lent resultat a les Proves Cangur 2023. Són competicions amb una participació entre 14.000 i 22.000 participants a cada categoria.

Dins l’1% dels millors de Catalunya, tenim Mar Baró Vila (1r ESO), Arnau González Reñé (2n ESO), Neus Mestres Aguado (3r ESO) i Daniel Culebras Fernández (4t ESO), i per tant, han obtingut una Menció Honorífica.

Dins el 6% dels millors de Catalunya, tenim Jordi Aiguabella Catalan (1r ESO), Ferran Ruiz Domenjó (1r ESO), Meteu Falguera Riu (2n ESO), Anna Sabaté Romeu (2n ESO), Nil March Gensana (4t ESO) i Marc Nieto Ruiz (1r BTX).

Felicitats i endavant amb les matemàtiques!