“Congrés Internacional de la Novel·la” amb Vanesa Montfort

L’escriptora Vanesa Montfort ens va visitar el passat dia 22 de febrer dins d’unes activitats preparades pels alumnes de 1r de batxillerat i coordinades pel professor de literatura Anton Not.

Els alumnes havien llegit durant el primer trimestre la novel.la “la Leyenda de la isla sin voz” i  van preparar una sèrie de treballs analitzat l’obra des de diferents punts de vista i temàtiques. Tots aquests treballs van ser exposats als seus companys i professors i també a l’escriptora, que va estar molt atenta a les explicacions que els alumnes feien de la seva pròpia obra.

Finalment,Vanesa Montfort,  va finalitzar l’acte amb una xerrada sobre la seva experiència professional i personal en el món de la novel·la a la que van assistir professors i alumnes.

Va ser un èxit de crítica i públic!

.

gr2c5rt7cvwqamaxsx c5qu5jzweaa4cwu