COL·LOQUI AMB ÀNGEL OLARAN

El passat 17 de febrer l’alumat de 2n d’ESO i de 1r de Batxillerat vam mantenir un col·loqui amb el missioner Àngel Olaran, que es trobava en terres catalanes gràcies a la Fundació Privada Centre d’Iniciatives Solidàries Àngel Olaran, amb seu a Mollerussa. L’alumnat de 2n d’ESO van ser els encarregats de preparar i dirigir l’entrevista.

Va ser una lliçó d’humanitat, d’humilitat i d’entrega absolutament desinteressada als altres. L’alumnat també va poder descobrir un dels països més pobres del món, Etiopia.

Podeu conèixer la Fundació a través de la seva web. Us deixem amb dues imatges i l’enregistrament complet del col·loqui.